Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

El CIO programa per als mesos de juny i juliol tres accions més de formació on-line per a persones en recerca de feina

26/05/2020

El Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO) de l’Ajuntament de Manresa impulsa la formació on-line arran de la crisi de la Covid-19. Ja s’han realitzat dos tallers a través d’una plataforma virtual i ara se’n programen tres més. L’objectiu és facilitar que les persones demandants d’ocupació puguin continuar formant-se i actualitzant els seus coneixements.

El Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO) de l’Ajuntament de Manresa programa per als mesos de juny i juliol tres accions més de formació on-line adreçades a persones que busquen feina. Des que es va decretar l’estat d’alarma, ja s’han realitzat amb èxit dos tallers a través de la plataforma Zoom amb l’objectiu que les persones demandants d’ocupació puguin continuar formant-se i actualitzant els seus coneixements tot i la crisi de la Covid-19.

 

Els tres nous tallers, que també es faran a través de la plataforma Zoom, s’iniciaran aquest mes de juny. El primer és “Utilització del smartphone en la recerca de feina” (dies 1, 3 i 5 de juny) i aportarà eines per millorar els resultats en els processos de recerca de feina, focalitzant en aspectes com ara la cerca d’informació vàlida per a cada candidat, la presentació de candidatures o els tipus de perfils que es poden realitzar.

 

El segon taller és “Com vendre la teva candidatura a través de l’elevator pitch” (dies 9 i 11 de juny) i mostrarà com introduir la tècnica del discurs de l’ascensor als currículums, estructurant una presentació breu de la trajectòria professional, treballant l’objectiu laboral i identificant els punts de valor per aconseguir que la candidatura sigui més atractiva.

 

El tercer taller és “Prepara’t per l’ACTIC II” (dies 29 de juny i 1, 3, 6, 8, 10, 13, 15 i 17 de juliol). Es treballarà la preparació dels diferents àmbits i àrees per superar la prova ACTIC II, com ara el tractament de la informació gràfica, de la informació sonora, de la imatge en moviment i de les dades.

 

L’ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació) és la certificació acreditativa de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència.

 

Les formacions formen part del  Recull d’Activitats per Persones i Empreses de la Diputació de Barcelona i van adreçades prioritàriament a persones en recerca de feina i en situació d'atur.

 

Les persones interessades es poden inscriure als tallers enviant un correu a cio@ajmanresa.cat. Per al primer taller (“Utilització del smartphoneen la recerca de feina”) la data límit per inscriure-s’hi és el 28 de maig.