Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

L'Ajuntament de Manresa contracta 42 persones en situació d'atur

10/01/2020

El passat mes de desembre 42 persones, preferentment majors de 45 anys, es van incorporar a diferents departaments de l'Ajuntament de Manresa amb contractes de 6 o 12 mesos de durada


 

En el marc del Programa Treball i Formació del 2019 impulsat pel Servei d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu, l’Ajuntament de Manresa ha seleccionat candidats que s’agrupen en tres grans grups:

-línia PANP: persones no perceptores de prestació per desocupació o subsidi

-línia PRGC: persones destinatàries de la renda garantida de ciutadania

-línia DONA: dones en situació d’atur i/o víctimes de violència de gènere

 

L’objectiu del programa és millorar l’ocupabilitat dels destinataris a través de tres accions:

-          L’experiència laboral que consisteix en contractacions de 6 i 12 mesos en diferents àrees de l’Ajuntament de Manresa. 6 persones desenvoluparan tasques de consergeria, 9 tasques d’auxiliar administratiu, 6 com a personal de neteja i 21 llocs de  peonatge.

-          Experiència formativa. Els participants rebran un total de 90 hores dins la seva jornada laboral accions formatives de mòduls pertanyents a certificats de professionalitat per tal de millorar les seves competències tècniques.

-          Acompanyament i orientació laboral al llarg del programa per part dels tècnics coordinadors des del CIO, Centre d’Iniciatives per l’Ocupació de l’Ajuntament de Manresa.